Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, uszkodzony masz prawo do reklamacji. Reklamację najlepiej złożyć poprzez formularz zwrotu dostępny na stronie – (kliknij) formularz zwrotu/reklamacji lub zaloguj się i dokonaj zwrotu/reklamacji.
Przypominamy o prawidłowym sprawdzeniu towaru przy dostawie.
Bardzo proszę, aby stan wszystkich przesyłek realizowanych przez firmę kurierską sprawdzany był bezpośrednio po dostawie przy kurierze.
W momencie uszkodzenia towaru proszę o spisanie protokołu szkody koniecznie z podpisem kierowcy. Protokół musi być spisany w dniu odbioru.
Skan protokołu oraz dokumentację zdjęciową proszę o przesłanie na adres mailowy sklep@zentis24.pl lub poprzez formularz zwrotu.
Pamiętaj, w momencie pokwitowania odbioru, przesyłka traktowana jest jako „odebrana bez zastrzeżeń”.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.